Het uiteindelijke doel van ons koor is natuurlijk het geven van concerten en uitvoeringen.

Maar daarvoor is het absoluut noodzakelijk om periodiek een repetitie te houden.

Dat doen wij dan ook wekelijks onder de bezielende leiding van onze eigen dirigent en onze vaste begeleider Luc Oostindie.

Deze repetities worden gehouden op de woensdagochtend van 9.45 uur tot 11.30 uur in "Het Stroinkshuis" aan het Stroink in Enschede-zuid bij de Knalhutteweg. ( zo'n 1,5 km van de Duitse grens. )

Vóór en na de repetitie is er gelegenheid voor het drinken van een kopje thee of koffie, waarbij de lekkere z.g. "na-afloop-koffie" (meestal tot groot genot en plezier van velen) een gezellig sociaal gebeuren is.

.

voor aanmeldingen ( met ev. stemsoort ) en info: mail naar: info.grensland@gmail.com

Ons koor is aangesloten bij LOVOK (landelijke organisatie van ouderenkoren)